Budoucnost vašich technologií

Telefonní ústředny

Telefonní ústředny

Zajišťujeme instalace, konfigurace a správu telefonních ústředen na platformách TDM, IP. Dodávka a instalace rozšiřujících modulů pro callcentra a tarifikace. Správa ústředen je možná jak vzdáleným připojením, tak u zákazníka

Yeastar, Telefonní ústředny

Ústředny Yeastar PBX S jsou modely nové „S“ řady s výkonnějším hardwarem a novým designem webového rozhraní. V ústředně je možné použít jak SIP/IAX trunky pro připojení k VoIP operátorům, tak jednotlivé SIP účty používané obvykle pro připojení VoIP telefonů. Yeastar ústředny řady „S“ obsahují nové, uživatelsky velmi přívětivé, webové rozhraní. Byl přepracován design a přidána řada nových funkcí. Mezi ně patří např. možnost přidělovat detailní oprávnění jednotlivým uživatelům, centrum událostí nebo vykreslování grafů ukazujících zatížení ústředny.

Unify, Telefonní ústředny

Unify je přímým následovníkem telekomunikační divize koncernu Siemens (Siemens Enterprise Communication), kterou v roce 2008 zakoupila americká holdingová skupina The Gores Group. Důvodem byla pravděpodobně snaha vedení Siemens opustit tento sektor a zaměřit se na jiné aktivity.
Noví majitelé ale z pochopitelných důvodů nechtěli opustit proslulou značku Siemens, proto byla při převzetí dojednána dohoda, podle které může společnost ještě 5 let operovat pod logem Siemens.
Tato lhůta uplynula v roce 2013. Od října toho roku už všechny ústředny, telefony a další periferie nesou logo Unify, které vyjadřuje zaměření společnosti na jednotnou, propojenou komunikaci (unified communication).

Panasonic, Telefonní ústředny

Kompaktní univerzální zařízení Panasonic je navrženo pro plnění specifických potřeb malých a domácích kanceláří (SOHO) v rámci pros
tředí start-upů, rezidenčních budov a zdravotnických zařízení, bezpečnostních služeb, maloobchodu a skladů.